HTML

Kosjégda

A blogon az van / lesz, ami épp eszembe jut, mikor írhatnékom támad. Plusz pont jár annak, aki meg tudja mondani, mi az a kosjégda :)

Friss topikok

2011.01.20. 01:10 SzloDi

Félelem és rettegés

Manapság a világ tele van nagyon nagyon félelmes dolgokkal. Hogy ne legyek polgárpukkasztó, nem kezdek el a benzinárakkal és a teljesen megbízható kormánnyal dobálózni, maradjunk az alapoknál.

Hála Hollywoodnak megismerkedhettünk a vérfarkasokkal, a rideg, de ellenállhatatlan vámpírokkal, a gyilkos medveemberrel, az óceánból kirepülő piranhákkal, a szörnyecskékkel és a zombikkal természetesen (a word nem ismeri a „zombi” illetve a „word” szavakat, ez furcsa nem?). De én most egy-két olyan potenciális horror film szereplőt szeretnék bemutatni, akikkel nagyobb eséllyel futunk össze, mint a dél-Srí Lanka-i mexikóma békával.

Három dobogósom van.

3. helyezett: egy Milka tehén.

 

Ezzel a csodával a karácsonyi bevásárlás közben találkoztam. Azért kapta most a harmadik helyet, mert csak akkor félelmes, ha sokáig nézed. Vagy mondjuk akkor, ha felriadsz éjszaka, és ott bámul az ágyad mellett. Egy csoportba tenném a kanalas gyilkossal.

 

 

 

 

 

 

 

2. helyezett: A bohóc

 

Igen szoros volt a verseny, nehezen tudtam eldönteni, ki legyen az első. A bohóc csak egy hajszállal maradt le. Nem csak egy bohóc, hanem mind. Lehet nevetni, de akkor is. A bohócok ijesztőek. Először is a festett arcuk. Azzal a groteszk mosollyal, ha csak rágondolok, futkos a hátamon a hideg. Meg amit a lufikkal művelnek. Műanyagon mutatják be, mit fognak csinálni a nyakaddal, ha nem figyelsz. Állandóan jópofiznak és egyfolytában az erőltetett konzervnevetésüket hallatják. Rémálomba illő fejük van.

Bár azt meg kell mondjam, hogy igen sokat köszönhetek ennek a félelmemnek ;)

 

1.      helyezett: A fogorvos

 

Nincs az az isten. És a sört sem szeretem. Hatlovas kocsival sem lehetne elvonszolni. Nem fog fájni. Nem, persze hogy nem. Kitépik az agyamat is. A napokban tettem meg életem egyik legbátrabb lépését. Elkísértem egy barátnőmet fogorvoshoz. De nem ám csak a váróig! Be is mentem vele és végig ott voltam. És csak az elején voltam rosszul. Nagyon remélem, hogy soha életemben nem lesz szükségem rájuk, mert azt hiszem, hogy a kezelést egy szívlapátos altatással kéne kezdeni.

 

És a végére még valami. Ez a kissrác azért nem kapott helyezést, mert nem félelmes de nagyon édesen próbál az lenni. Apuci kiadja a parancsot, és már kész is.

https://www.youtube.com/watch?v=BQOds0kCgOk&feature=related

Szólj hozzá!

Címkék: bohóc félelmetes furcsaságok fogorvos milka félelmes


A bejegyzés trackback címe:

https://kosjegda.blog.hu/api/trackback/id/tr62599282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása