HTML

Kosjégda

A blogon az van / lesz, ami épp eszembe jut, mikor írhatnékom támad. Plusz pont jár annak, aki meg tudja mondani, mi az a kosjégda :)

Friss topikok

2010.11.29. 07:00 SzloDi

Napozz holddal

Kispál Napozz Holddal

 

Emlékszem, mikor megtudtam, hogy a Kispál és a Borz feloszlik, nem akartam elhinni. Ültem a gép előtt és kerestem egy „ez egy fiktív hír”, vagy egy olyan feliratot, ami arra utal, hogy ezt csak azért írták, hogy több jegy fogyjon. De nem találtam.

Én sajnos nem dicsekedhetek sok-sok éves Kispál rajongó múlttal. Az első pár számukat rádióban hallottam, aztán belecsöppentem. És megszerettem. Azokat a számokat, amikre az ember lába autómatikus bugiba kezd, azokat, amikben az ember, ha nagyon akar, megtalálja az értelmet és azokat, amik szinte azokra az estékre lettek kitalálva, mikor otthon ülsz és a plafont bámulod.
Lovassi azzal magyarázta a feloszlást, hogy már nem olyan termékenyek, mint régen, nem haladnak olyan zökkenőmentesen, mint régen.
Sajnálom, hogy elmentek. De ha ők így látták a dolgokat, akkor jobb is, hiszen szó szerint a csúcson hagyták abba. Tényleg egy korszak zárult le velük. Most, mikor írok, is a Napozz Holddal DVD-t hallgatom és nagyon sajnálom, hogy nem mehetek több koncertjükre. A búcsúkoncerten ott voltunk, és eszméletlen volt a hangulat, még úgy is, hogy a régebbi számok közül nem ismertem mindet. 45000-en gyűltünk össze, hogy elbúcsúztassuk a fiúkat. Úgy mint Kispál és a Borz. Hiszen a tagok továbbra is aktívak, csak ki-ki máshol. Lovassi tovább tombol a Kiscsillag zenekarral, Kispál a Velőrózsákkal füstölög együtt, Diossy pedig hang technikusként dolgozik tovább.

Nemrég vetítették a filmet, ami a búcsúkoncertről készült. Élő bejelentkezéssel kezdődött, lejátszották a filmet, aztán bemutattak mindenkit, aki közreműködött, hogy a film létrejöhessen. Végül elénekeltek még egy, utolsó számot.

Nem csalódtam a film hangulatában sem. Többedmagammal énekeltem a számokat, tekeregtünk a székeken.

A filmvetítés is olyan volt, mint maga a Kispál és a Borz. Egyszeri és megismételhetetlen.

(Leszámitva persze a dupla DVD-t, amin a film és némi extrák vannak, meg a CD gyűjteményeket, amiken a létező összes számuk megvan több verzióban isJ )

Szép volt! És ahogy Lovassi András mondaná: Kösziii!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kispál napozz holddal


A bejegyzés trackback címe:

https://kosjegda.blog.hu/api/trackback/id/tr272435166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása